RM i Haninge 9 maj

Blev en heldag på jobbet med arbete och AW. Grillning, lekar och chill med bra folk ☺️👍 

Imorgon är det RM i Haninge. Tyvärr är det väldigt få fighters anmälda, men jag tror iallafall jag kommer få gå två matcher. Körde sista träningspasset tillsammans med Stefan igår kväll. Ett par ronder kombinationer på småmittsar och korta intervaller på säck. Formen är inte toppen men den blir bättre och bättre. 


Har ni inget planerat för morgondagen föreslår jag att ni tar en tripp till haninge för att heja och titta på tävlingen 👆 
Natti ! 

Kommentarer
Postat av: Anna

I'll be there! Jag och Ann, laddade med halstabletter för maximalt hejande. ;)

2015-05-08 @ 22:54:09
Postat av: Cissi

Ni är för söta!! Tack för att ni kom och hejade 😚👍

2015-05-10 @ 01:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0