Happiness

Avslutade sista helgen i Östergötland med jobb på badet, långpromenad med bästa Anna och  fika hos Frida och Adrian där jag också fick träffa sötaste Arthur 😍 spenderade lördagskvällen på julkonsert med mamma. Tack till Jessica och gänget för en otroligt vacker konsert, samt för det fina initiativet att samla in pengar till bättre behövande. 



Idag är jag en glad tjej för att;
1. Jag blev godkänd på kompetensprovet i skyttet!!
2. Godkänd på vårt examensarbete om barnförhör
3. Varit på naprapathögskolan och fått ryggen knådad. Snacka om behövlig massage!
4. Fått träffa min härliga klass igen :)
5. Drygt en vecka kvar till examen!!!!!!! 

Puss & hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0