Examen

Efter två år på skolan i Sörentorp var det äntligen min tur att ta examen. Förra veckan var fylld med examensfest, hotellövernattning, mottagningar och ceremoni i stadshuset. Känslan i blå hallen var helt magisk. Den pampiga salen, de fina talen och de vackra sångerna gjorde ceremonin väldigt högtidlig. Som om detta inte vore nog friade en av mina klasskompisar till sin tjej efter ceremonin. Jag hade ungefär 1000 olika känslor i kroppen samtidigt och visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Vill iallafall tacka 13A2 för att ni är ett gäng underbara människor och för att ni gjort det kul att gå till skolan varenda dag!!! Stort tack och lycka till! 



Vill också passa på att tacka familj, släkt och vänner för uppvaktningen kring min examen 💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0