Valborgsmässoafton

Hej alla fina!
Hoppas ni mår bra och är taggade för valborgsmässoafton 🎉 Själv ska jag fira min första Valborg i Stockholm, grillning och brasa står på schemat. 

Träningen senaste tiden har fungerat bra. Var hemma i Mjölby förra helgen där jag körde rondintervaller i skogen (3+2+2+2 min), samt höll ett sparringpass i dojon. Kul att få slåss lite med mina gamla partners 😉👊 Är fortfarande ganska svag styrkemässigt men jag tycker iallafall att jag börjat se små framsteg och att det går åt rätt håll. 

Drygt 1 vecka kvar till RM i haninge!! Hoppas vi ses där 😃 



Bild från förra helgens sittning med bästa Sofia! ❤️ 

Ha det bäst, Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0