Brons!!!! 🏆

Helt slut efter en vĂ€ldigt lĂ„ng och tuff dag. Är otroligt glad över mitt val att stĂ€lla upp pĂ„ EM, dĂ„ detta inte var nĂ„gon sjĂ€lvklarhet med tanke pĂ„ den dĂ„liga uppladdningen. Vann mina tvĂ„ första matcher och förlorade mot Inga i semin. Lovade mig sjĂ€lv att inte stĂ€lla nĂ„gra krav pĂ„ höga resultat och prestationer under den hĂ€r tĂ€vlingen. Kan inte sĂ€ga annat Ă€n att jag Ă€r jĂ€kligt nöjd! Inte dom finaste eller bĂ€sta matcher jag gjort, men jag slog mig trots allt vidare i en inte helt lĂ€tt konkurrens. 

Tack för allt stöd!! â€ïžđŸ˜˜ 



Kommentarer
Postat av: MD

Kul att du har Ätertaget bloggen igen. Jag har följt din karriÀr genom bloggen. Jag tycker att det Àr fantastiskt bra att du blev trea i EM trots att du har problem med ett virus som inte vill slÀppa. Tyder pÄ att du har överskott i ditt fightinghjÀrta och att huvudet Àr urstarkt.

Lycka till med jobbet och hoppas att du blir fri frÄn detta virus.
BÀsta hÀlsningar och OSU! frÄn en gammal tjurig fighter.
/MD

2015-04-20 @ 16:22:22

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0