Super saturday



Super saturday är ett evenemang som arrangeras av lesmills. Dagens första pass startade kl.9 i Globen tillsammans med massa andra träningssugna människor. Alla nya releaser släpptes för de olika passen, vilket innebär att all koreografi och musik var ny. Det här var mitt första besök på super saturday och jag tyckte det var superkul!! Bra riggat med ljud, ljus, mycket funktionärer mm. Dessutom är atmosfären helt outstanding. Det är en riktig härlig känsla och träningsglädje som sprids när så många människor tränar tillsammans. 
Efter 5 pass under dagen är jag helt slut och min rumpa som gjorde ont redan i morse pga gårdagens utfall är näst intill död i nuläget. 


Stort grattis till Shihan Yamada som blev 2:a under dagens tävling!! :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0