Pang Boom Bang



Pang så var det en dag kvar till Swedish Open! Förstår inte hur jag gång på gång blir förvånad över att tävlingarna kommer så fort. Tänker att man någon gång borde lära sig att tiden med tävlingsförberedelser alltid är kortare än vad man tror. Aja, det är ju kul att bli överraskad och få lite extra puls varje gång jag upptäcker att det bara är något dygn kvar ;) 

Kände mig lite täppt när jag vaknade imorse. Beror troligtvis på för lite sömn, så jag tänkte köra både powernap och tidig sänggång idag. Åker tåg till Gbg tillsammans med Stefan direkt när jag slutat skolan. Återkommer efter invägning mm ikväll! 

Missa inte Swedish Open imorgon!! Ses där :) 
https://m.youtube.com/watch?v=IrSZUVXxYkA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0