Nya vrålåket!! ;)

Kan ju bara konstatera att jag har världens bästa och snällaste pappa! Nu har han gått och köpt mig en bil !!!!!!! :)

Och såhär snygg är mitt nya vrålåk!
Ps. Namnförslag mottages gärna ;)


Det fantastiska septembervädret bidrog till två härliga utepass hemma i Norrpan. Sjukt smidigt att ha en kuperad (läs djungelliknande) trädgård ibland. Här fick jag till ett pass med backintervaller, styrka i byggställningar och stång/vikter bara ett par meter utanför huset :) 


Helt okej med den här utsikten när man svettas och sliter istället för ett grått gym ;) 



Kommentarer
Postat av: Anna

"Hon är pålitlig gamla Bettan..." ;)

2014-09-18 @ 12:17:04
Postat av: Cissi

Hahahaha 😂 underbart att du förslår "gamla Bettan"! Det var mitt förslag också 😉👍

2014-09-18 @ 16:46:50
Postat av: Anna

Great minds think alike! ;)

2014-09-19 @ 16:42:24
Postat av: Cissi

Eller hur! 😉

2014-09-19 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0