Go hard or go home

Varit ganska mycket plugg den här veckan, samt mitt vanliga jobbpass så jag har inte hunnit besöka dojon. Tycker dock det kan vara ganska skönt att köra någon annan typ av träning ett par dagar efter tävling. För min del blev "variationen" lite extra häng på skolans gym ;) varit dåligt med styrketräning sista veckorna på bekostnad av kondition/mitts/sparring. Alltid en avvägning vad man vill och bör lägga mest fokus på kopplat till vilken tid i säsongen man befinner sig i. Tror också det är ytterst individuellt och det är därför viktigt att lära känna sin kropp och vilka förutsättningar den behöver för att kunna leverera så bra som möjligt. 


Ikväll är jag iallafall redo för ett sparringpass. Go hard or go home!! 👊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0