Challenge



Ny vecka = nya utmaningar och nya möjligheter :) 
För min del har jag ett helt gäng utmaningar i form av hemtenta, ny BodyCombat release, springa Tjurruset och träna inför British Open. Kan ju inte bli annat än spännande 😁😉 

Bokade nyss flyg till UK tillsammans med Johanna. 2 veckor kvar tills det är dags att gå match igen. 

Kvällens sparringpass kändes bra. Försökte fokusera lite extra på att ha en lägre tyngdpunkt när jag slår och framförallt när jag gör lowkicks. Målet är att få mer kraft i teknikerna och därmed mer effekt. Dock lättare sagt än gjort, men under vissa sekvenser fick jag till det hyfsat :) fortsätter med samma tanke under veckan. 
Vad har du för utmaningar?? 

Puss ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0