11 dagar kvar till Swedish Open!

Gårdagskvällen spenderades med box i dojon. Kände mig inte riktigt lika pigg som i måndags, men får ändå ge mig själv godkänt. Passet präglades av högt tempo, mycket kombinationer på mitts och korta men konditionskrävande övningar. 

Nu är det inte långt kvar till Swedish Open! Hoppas så många som möjligt bokat biljetter till nästa helg :) jag har själv aldrig tävlat på Swedish Open och jag tror det var 6 år sedan jag var och tittade på tävlingen. Då tyckte jag alla som var med var hur coola som helst och jag var livrädd för Fredrik Ohlsson, som för övers är världens snällaste ;) eftersom jag sett upp mycket till de fighters som tävlat där och alltid sett det som en prestigefylld tävling ska det bli extra roligt att denna gång få stå på mattan och fightas! :) 

Registrerade fighters kan ni se här:
http://www.swedishopenkarate.com/registrered/ 




Kommentarer
Postat av: Anna

Du kommer att ha en egen hejaklack från Mjölby iaf. :)

2014-09-10 @ 11:36:31
Postat av: Anonym

Grymt!! Förväntar mig upptryckt t-shirts, pom-poms och hejaramsor ;) haha

2014-09-12 @ 17:13:34
Postat av: MD

Stort Lycka till!

2014-09-17 @ 11:59:12
Postat av: Cissi

Tack så mycket!! :)

2014-09-18 @ 16:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0