Väskorna är packade


Väskorna är packade, hemtentan är äntligen inskickad och jag sitter på tåget mot Arlanda med en bra magkänsla :) 

Tränat ungefär som vanligt under veckan och körde mitt sista mittspass med Stefan igår kväll. Kände mig lite tröttare och svagare än vanligt, vilket inte är så konstigt eftersom jag inte ätit några kolhydrater de senaste dagarna. Måste dock slå ett slag för tonfisk och bönor. Inte det godaste och roligaste att äta till lunch och middag varje dag, men det ger iallafall väldigt bra mättnadskänsla :) håller tummarna för att det går bra med invägningen så jag slipper bastun! Uppdaterar er hur det gått under kvällen. 
Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0