SKK på youtube



Påväg hem efter kvällens sparringpass. Träningen gick bra förutom att jag inte direkt hade någon speciell strategi under flertalet matcher vilket leder till att jag inte får ut lika mycket av sparringen. Annars känner jag mig över lag  i ganska bra form. Kört dubbelpass de senaste dagarna och jag tycker kroppen svarar bra på träningen. Härligt när det är så :) 
En annan sak som är roligt är att vi för tillfället har flera personer på träningen som kommer utifrån, bl.a från Spanien och Rumänien. Det har sina fördelar att bo i en storstad ;) 

Kolla in min match mot Ea från Swedish Open:
http://youtu.be/0apwCM36jrQ

Dessutom har SKK gjort en egen youtube sida där det ligger en hel del matcher från Swedish Open. 
Ps. Om det är någon som spelat in reportaget från tv4sport i lördags får ni gärna kontakta mig! Puss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0