Födelsedagsfirande

Vill börja med att tacka alla fina människor för uppvakning och gratulationer i samband med min födelsedag! Har verkligen blivit bortskämd med massa god mat, mys och fina presenter, precis som det ska vara! Jag älskar födelsedagar, att få stå i centrum och ta hur mycket plats som helst, bestämma saker, överraskas och njuta av nuet. Blir verkligen som ett barn, men är samtidigt glad och tacksam att jag fortfarande har kvar den känslan ❤️

Har faktiskt tränat lite mellan middagarna. Bild från torsdag morgon då jag sprang intervaller med Erik, 400m  samt 60m sprint 😅 puuh! Hann även med ett besök i Mjölby-dojon. Lika kul och jobbigt som vanligt 😉 

Etiopisk mat med tjejerna från klassen !


Middag och överraskningsutflykt till Linköping där vi gick på julgalan! Superkul!! 😃

Morgon pw i solen, det var inte igår..

Drog till Thailand för en kväll, thaimat och farligt goda drinkar 😉 

Tack för en superhelg och en fantastisk födelsedag!! ❤️😘 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0