Abstinens och träningssug


Har inte tränat på en vecka och börjar få abstinens. Är galet träningssugen och vill inget hellre än att bli helt frisk. Febern har hållt i sig och trots att jag känt mig pigg/frisk idag är tempen fortfarande lite förhöjd :( bestämde mig trots detta för att jobba (mest för att jag inte klarade av en till stillasittande kväll hemma). Vill säga ett stort tack till dagens kunder som öste gärnet. Ni ger så mycket energi, tack för det! :) 


Härligt när detta är det första man ser när man vaknat på morgonen. Nog för att jag levt med skylten "fattighus" på min dörr senaste halvåret. Men när jag nu fått öknamnet Judas pga att jag ska flytta från huset och min extrafamilj om några veckor tycker jag gränsen har passerats ;p Jobbar härmed på en låg nivå! Hämndförslag efterfrågas?! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0