SommarvĂ€rme 😍

SommarvĂ€rmen Ă€r hĂ€r och ingen Ă€r mer glad Ă€n jag! :) allt kĂ€nns sĂ„ himla mycket lĂ€ttare och jag har mycket mer energi! 


Onsdagen bjöd pĂ„ ett gympass dĂ€r jag köttade bröst och rygg till 1000! IgĂ„r körde vi ett ganska tufft sparringpass. Mycket mittsjobb dĂ€r fokus lĂ„g pĂ„ att sĂ€tta en hĂ„rd teknik. Verkligen nĂ„gonting jag bör jobba mer med eftersom jag lĂ€tt vill göra allt hĂ„rt, vilket resulterar att ingenting blir 100%. Förutom möjligtvis de första teknikerna..? Det Ă€r ju mer eller mindre fysiskt omöjligt att göra allt hĂ„rt och det Ă€r mer taktiskt att i en match kunna avvĂ€ga nĂ€r man behöver lĂ€gga i en extra vĂ€xel och göra en hĂ„rd serie. För att kunna Ă„stadkomma den dĂ€r hĂ„rda serien Ă€r det en bra ide att inte vara helt slut innan, vilket ofta kan vara ett problem ;p 

Mot skolan för en fysisk och förhoppningsvis rolig fredag som bestĂ„r av sjĂ€lvskydd x 2, radio och vapen! 
Puss 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0