Prestationsångest ..

Startade helgen med att skriva klart hemtentan. Skönt att ha den färdig! 

 Lördag förmiddag spenderade jag i solstolen med podcasts, så värt!! :) 


Sedan bar det av till Sollentuna sim och sporthall där vi körde inspirationspass (för min del vattenträning) och instruktörsgala. Kvällen bjöd på god mat, roliga uppdrag och dans! :) 


Startade söndagen på bästa sätt, nämligen träning!! Stefan hade planerat ett helt pass för mig med kombinationsträning, mitts och intervaller. Kändes superlyxigt att ha en personlig tränare i 1 1/2 timme. Stort tack för all hjälp! :) 


Spenderat resten av dagen hos Sanne i Vaxholm :) promenerat, ätit italiensk glass, lagat mat, pratat minnen och bara haft det mysigt. 

Kom i helgen fram till att jag nog inte alls har någon brist på motivation för träning. Däremot tror jag att jag på sista tiden känt prestationsångest. Det är ingen annan som ställer onödigt höga krav på mig utan det är jag själv som gör det. Detta gör att jag känner mig stressad, pressad och inte tycker saker och ting är lika kul som jag brukar. Försöker i detta nu bearbeta tanken på att huvudsyftet med EM är att ha kul och göra mitt bästa. Försöker också tänka på att vi bara har en tenta kvar innan sommarlovet och att jag bara ska se till att bli godkänd på den. 
Kontentan är helt enkelt: "kom igen Cissi, chilla lite " ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0