Gatustafett

Kan säga att jag hade sådär lagom med mjölksyra i benen efter de där 800 metrarna igår ;p tävlingsmänniskan i mig kommer fram och det sprutar adrenalin!! Tycker vår klass gjorde ett fantastisk jobb trots en väldigt oturlig start då vår första löpare blev knuffad i all hets och tappade stafettpinnen. Efter de första 800 m låg vi sist (24 plats) och hade en lucka på sisodär 40 m till närmsta löpare. Vi såg dock till att jaga under hela loppet och slutade på 5:e plats!! :) klart vi skulle vunnit, men med tanke på omständigheterna gjorde vi det riktigt bra! 





Sparringpasset kändes okej. Var väldigt seg när vi skulle jobba "kravallsköld" men försökte iallafall fokusera och tända till. Jag och Johanna jobbade även lite extra mittsövningar efter passet med fokus på höft i mawashi, kombinationer + förflyttning samt teknik i förflyttning. Puss ! 



Kommentarer
Postat av: MD

Lycka till på nästa tävling!
Såg idag din fighting från French Open på Youtube. Vad bra du är. Vilken fighter!!!
Mvh
/MD

2014-05-16 @ 23:35:26
Postat av: Cissi

Åhh tack så mycket! Vad glad jag blir :)

2014-05-18 @ 20:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0