Mental förberedelse på kort sikt



Påväg till skolan och försöker med någon form av mental förberedelse. Vi ska få pepparspray i ögonen och göra ett slags test där vi ska visa att vi kan fortsätta jobba trots att vi har fått spray i ögonen för att skydda en kollega. Provet kommer innebära 30 sek jobb där vi "puttar" bort gärningsmannen som går till attack, 30 sek batong, spraya oc, fängsla och lämna över gripandet till förman. Försöker se mig själv genomföra scenariot, men det är väldigt svårt att föreställa sig hur smärtsamt det kommer att vara eftersom jag aldrig varit med om någonting liknande. Tankar jag tar med mig är andning, fokus, det kommer göra jäkligt ont men jag klarar det! Då kör vi!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0