3 min ronder

Haft en härlig helg då jag har hunnit med en hel del och ändå tagit det lugnt. Var i dojon och sparrades med Stefan och oktay i lördags. Värmde upp med ett par ronder på småmitsar, fortsatte med 3-min sparringronder då jag fick jobba totalt 9 min x2 och avslutade med  jobb på mits (mycket mawashi). Kul!! :)

Efter träningen var jag och lunchade med Sanne, tog en fika och promenad i gamla stan och avslutade dagen med inflyttningsfest hos Cissi och Simon i Solna där jag även fick träffa min favorit soffan ;)

Söndagen har bestått i sovmorgon, plugg, långpromenad, matlagning och självklart stor frukost. Kan ju vara något av det bästa som finns?! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0