Summercamp day 2

Påväg hem efter en lång och rolig dag med massa träning :) dagens upplägg bestod av: pass 1 - kata, pass 2 - mits/kombinationer, pass 3 - styrkeövningar 2&2. 

Fick gå en hel del avancerade kator och jag har näst intill lärt mig stegen till 2 nya, vilket jag är supernöjd med!! :) jag tycker det var kul med ett mitspass där man bara kunde kötta på och svettas lite ;) även ett stort + för att de la in massage på det sista passet, tycker det var både behövligt och genomtänkt! 

Efter träningen satt jag och kollade på graderingen, en lång sådan.. Den första delen av graderingen (teknik och kata) var ikväll och blir man godkänd på den går man vidare till morgondagens fighting. Tycker det var flera starka prestationer! Vill framförallt säga stort grattis till Stefan som gjorde en jättefin insats och nu är vidare till 30-manna fighten!! :) 
Puss ! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0