Insikt

Körde ett pass på gymmet igår efter att ha fått smått panik över att jag inte tränat på flera dagar. Blev dock ett kort pass då kroppen inte alls kändes redo eller pepp för att jobba. Vikterna kändes tyngre än vanligt och jag hade ingen direkt motivation till att pressa mig själv när det var jobbigt. Tycker trots allt det var bra att jag gick till gymmet eftersom jag insåg att jag behöver mer vila än jag trodde. Har bestämt att denna veckan får bli en "mellanvecka" då jag tar det lugnt och endast tränar något lättare pass ifall jag är sugen. 
Dessutom är det sista dagen i skolan imorgon och den avslutar vi med en stor tenta!!! Pluggat hela dagen lång och ska efter ett break plugga lite till. Nu kör vi enda in i kaklet!! Puuh vad mycket juridik 😁 

Referat från EM finns nu på www.kyokushin.se 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0