Sista jobbveckan, check !

Avslutade min sista jobbvecka med 7 dagars arbete. Bäst att sluta på topp tänkte jag ;) har dock hunnit med lite andra roliga saker mellan jobbpassen, bl.a grillkväll, kubb och volleyboll med ett gäng från badet! :) 

Varit ute och käkat thaimat och snackat skit med Sofia. Haft myskväll med Becca och mamma och tittat på video från när vi var små. Insåg att jag var en extremt jobbig och hetsig unge med mycket spring i benen 😁😜 haha 


Åkte till Norrpan igår. På kvällen var naddan, Kalle och hundarna här på besök. Grillade och invigde den nya altanen :) 

Kört ett par gympass på badet! Har faktiskt gått relativt bra. Körde 5 x 90 i deadlift för ett par dagar sedan vilket jag är rätt nöjd med :) 
Idag startade jag och freddan dagen med en joggtur. 

Bad i svärtinge! 


Var inne i Linköping och sparrades med Vytautas och Mathias ikväll. Åt för tätt inpå och mådde smått illa.. Blir ju inte bättre när killarna är duktiga på att slå i solarplexus och levern ;) kul var det iallafall! Tack för tips och hjälp ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0