"Semesterträning"

Trots att det är semester och det är tiden som är avsatt för vila och återhämtning mår inte kroppen bra av att gå från 7 pass i veckan till ingenting. Dessutom är det hemskt att komma tillbaka till träningen efter semestern om man inte rört lite på sig. Jag blir väldigt rastlös, sover dåligt mm om jag inte tränar så jag ser ingen anledning att sluta helt. Däremot tror jag det är viktigt att släppa lite på krav, prestige och prestation. Det är inte alltid helt lätt när man är van att pressa sig och det är lätt att få dåligt samvete för att man inte jobbar lika hårt och mycket som man "borde". 
Under den här semestern har jag bestämt mig för att försöka jobba bort ångesttankar och dåligt samvete. Träna för att jag är sugen på det, för att jag ska må bra och lite grann för att jag har några matcher inom en ganska snar framtid :) 
Vad är ditt "semestermål"?? 

Hittat nya favoritplatsen i trädgården! ;)

Puss ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0