Att bo bland byggställningar

Jag och freddan har fullt upp med renovering av huset. Det finns verkligen hur mycket som helst att göra så det gäller att ta en sak i taget. Kommer på mig själv ibland med att vägra ta ett break innan jag är klar med det mål vi satt upp. Insåg idag att man inte alltid hinner med sina halvdåligt räknade mål och att det kan vara nyttigt och mindre stressigt att ta matpauser när man ska och kanske jobba på tid istället för färdiga deadlines?? 

Jag och Fredric kommunicerar numera via walkie talkies ;) 

Vill slå ett slag för det här med utomhusträning under sommaren! Blir helt matt av alla konstiga anledningar på varför man inte kan träna.. Har inte tid, inget gymkort, inte råd osv. Man kan göra otroligt mycket bra övningar med sin egen kropp (exempelvis burpees) och en hel massa grejer ute i trädgården/parken/skogen. Har man motivation och lite fantasi finns det hur mycket roliga grejer som helst :) 

Vårt tillfälliga gym består av byggställningar :) 


Semester = morgonjogg = bra start på dagen! 



Puss på er i sommarvärmen ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0