Medley

Detta känns som en superfredag!! För det första får jag träffa freddan, för det andra ska vi på bio och viktigast av allt, jag har fått besked om att medley kommer sponsra mig!!!!! :) pratade med dom igår och gav ett förslag på ett samarbete som dom idag har bekräftat att dom är intresserade av. Så himla kul!! Medley kommer sponsra mig med ett antal pt-tillfällen under våren för att stödja min EM-satsning. Är otroligt taggad för den här säsongen! Stort tack för att ni tror på mig :) 




Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skoj! Grattis!

2014-01-20 @ 17:08:33
Postat av: Cissi

Tack Anna!! Ja, jättekul :) det ska bli spännande att se vad jag får för tips och om det ger några resultat!

2014-01-20 @ 23:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0