Happeningpass och medleymöte

Startade dagen med ett happeningpass på jobbet i form av cirkelträning i vår nya queenaxel (lekplats för vuxna) ;) superkul!! Efter det hade vi möte, kort föreläsning och HLR-utbildning. 

Nicklas tog upp en riktigt intressant grej under föreläsningen. Vi har diskuterat om detta tidigare, men det är verkligen någonting jag tror på. Nyckelteorin. Teorin innebär att man ska fokusera på det man är bra på och sedan göra det ännu bättre! Finns en hel del forskning på att teorin ligger bakom flera stora företag och idrottsmän. Jag passade på att skriva ner mina starka sidor i karaten när jag var påväg hem. Under den här terminen ska jag försöka utveckla dessa sidor ännu mer, istället för att fokusera på att förbättra de dåliga. Får se om det blir någon skillnad! :) 

Söndagsmys med långbad och hårinpackning medan snön faller ner :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0