Vårkänslor :)


Galet fint väder!! Man blir så himla glad och pigg när solen kommer fram :) gjorde min premiärtur på cykeln för i år. Härligt! :)

Gårdagens sparringpass kändes bra. Jag var riktigt träningssugen och det gör väldigt mycket om man har bra motivation redan innan passet. Körde en övning jag tycker är kul då man är en grupp (ca 4-6 pers), en person börjar i mitten och går sedan en match mot alla de andra i gruppen. Här kan man variera längd, antal motståndare mm för att få just den träning man vill ha. Det som är kul med den här övningen är att man får möta nya fräscha motståndare hela tiden och anpassa sin fightstil beroende på vem man möter. Jag försökte hålla fokus på basics, slag och lowkicks, då jag ofta glömmer vikten av dessa.
I Mjölby kallar vi den här övningen för "circle of death", det gör man inte här i Stockholm ;p 

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, ser dig framför mig: "Gött, circle of death!" Alla andra: "...?" ;)

2014-02-18 @ 16:28:30
Postat av: Cissi

Hahaha ja, ungefär så ;p

2014-02-19 @ 06:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0