Alla <3 dag

Fredag och alla hjärtans dag! Firande med att köra ett långt träningspass tillsammans med några grabbar från klassen :) mits, lite sparring och skrotlyft i gymmet! Riktigt kul, trots att jag för tillfället känner mig ganska svag när jag jämför med vikter jag tagit tidigare.. Är dock påväg att ändra på det. Kör tre olika förutbestämda pass som pt Eric har gjort och dessa består främst av tunga basövningar. Snart är jag förhoppningsvis minst lika stark som tidigare! ;) 

Vill önska er en riktigt trevlig kväll och säga till alla nära och kära att ni betyder massor för mig <3 vet att jag är väldigt dålig på att säga/visa uppskattning för att ni alltid finns där, men det betyder verkligen enormt mycket! 
Massa pussar, kramar & kärlek 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0