Julstämning


Traditionsenlig julavslutning på Mjölby budoklubb. Lika kul som alltid att se "Johannes tomteskola". Finns ingen som skulle kunna genomföra denna stora uppgift lika bra som du!! 🎅🎄😃 


Fullt ös i huset. Här försöker jag hjälpa Fredric med att klinkra badrumsgolvet. Satsar på en spolbar toalett till nyår 😁😉 

Glögg och inslagning av julklappar! Någon mer än jag som älskar att lacka? Finns en risk för att det är mer lack än papper på mina paket 😁 

Fick en tidig julklapp idag i form av besked om att jag inte har twar!! 😃 väldigt skönt att kunna utesluta det. Önskar er alla en riktigt härlig jul! Ta hand om er och varandra ❤️🎅 puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Woop woop för ingen twar! :D

Varit döförkyld, men börjar ge med sig nu. Träningsdejt i mellandagarna? :)

Ha en fantastisk jul!

2014-12-24 @ 08:59:27
Postat av: Cissi

Haha, tack Anna!! Absolut, bokat in någon så fort vi är friska 😃💪👊

2014-12-28 @ 23:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0