Att arbeta med målbilder


Var hemma en sväng hos Fredric förra veckan. Hade Torsdagslyx och laddade inför min hemtenta som för övers var riktigt svettig. Vilken bajsmacka till uppgift, stor och svår! Håller fortfarande tummarna för ett godkänt resultat ✊ 


Bild från lördagens konvent i Finspång tillsammans med jobbet. Försökte att inte ta ut mig allt för mycket, vilket resulterade i föreläsningar och yogalektion för min del. Väldigt roligt och inspirerande! Var bl.a på en föreläsning om mindfullness, samt en föreläsning som handlade om målsättning och att man måste våga misslyckas för att komma till toppen. Skulle vilja hävda att det är användbart i allt man gör, vare sig det handlar om jobb, träning eller utbildning. Vågar man inte sätta höga mål kommer man heller aldrig att ta sig dit. Jag tror stenhårt på det här sättet att jobba eftersom det alltid har fungerat för mig. Taggad för att starta om, hitta nya mål och hitta vägar att ta sig dit. Låter som det är dags för säsonsplanering 2015?!! 

Adventsmys med karatefolk, kan det bli bättre?! 😍

Eftersom jag har mer "fritid" än vanligt pga att jag inte tränar hinner jag med en del saker jag inte brukar hinna. Fick bl.a för mig att rosta müsli, vilket jag starkt kan rekommendera. Jag gjorde en bas med fiberhavregryn, linfrön, solroskärnor och hasselnötter. Toppade med kokos, äppelbitar och russin och blandade det med vatten, olja och honung. Smaksatte med ingefära, kardemumma och kanel. Mums! 😋 Gott och superenkelt. Testa ni också! 



Haft finbesök av Sara de senaste dagarn. Supermysigt! Hoppas vi ses snart igen, och framförallt att vi får träna ihop snart 👊 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0