Lissabon

I måndags tog jag och Rebecca flyget till Portugal för att spendera hela 11 dagar här :) just nu befinner vi oss i Lissabon som är en väldigt fin och mysig stad med otroligt mycket historia och sevärdigheter. Än så länge har vi haft en del motgångar under resan, såsom nästan missat flyget, förkylningen jag åkt på gjorde att jag fick tryckutjämna ungefär ett dygn efter flygresan för att inte ha ett tjut i öronen, gjort oss osams med managern på hostelet vi bokat eftersom det var något av det värsta jag sett, fått panikflytta i rädslan om att eventuellt inte hitta så mycket till boende kl. 23 efter en stor festival och igår kväll blev jag troligtvis matförgiftad och har legat och spytt under natten.. Som sagt, några små motgångar. Trots dessa hade vi en riktigt härlig dag igår då vi hann besöka en hel massa saker, bl.a. Castelo san jorge, gamla stan, avenida liberdade mm :) idag ska vi bege oss mot cascais!
Puss !  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0