Galan

Tycker gårdagen var mycket lyckad. Föreläsningen med Mia Törnblom var fantastiskt rolig, stor eloge för engagemanget! 

Vår match under galan blev som väntat tuff. Jag är nöjd med att jag satsade mycket på slag och lowkick som planerat, samt jobbade med en specifik förflyttning jag tränat på. Jag blev trött snabbare än vanligt, vilket inte är så konstigt med tanke på hur lite jag sparrats under sommaren. Intensiteten, arbetet med tekniker på samma punkt samt tempoökning var enligt mig de avgörande faktorerna som gjorde att jag vann matchen efter 2 förlängningar. 

Vi fick väldigt mycket positiv feedback av både arrangörer och publik efter matchen. Jag tror det var viktigt att vi var med och gick en match i Kyokushin då vårt regelsystem är en nyhet för många människor. Jag är väldigt stolt och glad över att ha fått vara med på detta viktiga och roliga arrangemang och hoppas att förbundet kommer ha möjlighet att anordna liknande evenemang i framtiden. Tack för en superrolig kväll!! :) 

http://www.budokampsport.se/blogg/jonathan-broberg/2014/tjejkampen-ingav-en-tro-om-en-framtid 

#girlpower 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0