Äntligen sparringdax!!

Träningen senaste tiden har varit sådär. Dels pga en riktigt jobbig förkylning och dels beroende på att jag inte kunnat ha det upplägg jag önskat pga brist på sparringpartners i närheten mm. Under semestertiden i Portugal har det främst blivit joggingturer, tabata intervaller tillsammans med Rebecca och styrkeövningar på stranden. Det som är positivt med att jag inte kört så mycket sparring eller karate under sommaren är att jag är riktigt sugen och motiverad att träna hårt nu! Innan sommaren kände jag mig ganska sliten. Nu är jag återigen hungrig på ny hårdträning och nya utmaningar :) 


Kroppen värker efter gårdagens gympass tillsammans med freddan. Galet hur mycket träningsvärk man får av att inte ha lyft vikter på ett tag 😁 nu är jag påväg till Stockholms dojon och höstens första sparringpass! Wish me good luck ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0