Sprinthopp


Träningen har känts bra de två senaste dagarna trots att jag varit ganska trött. Har inte riktigt hunnit sova igen tiden från helgens nattpass.. 

Under gårdagens sparringträning försökte jag fokusera på slag och lowkicks. Korta och enkla kombinationer som sitter. Fungerar hyfsat bra när jag är bestämd, men jag tvingas påminna mig själv för att inte flyta iväg och göra en massa annat ;p ikväll har jag varit och instruerat på Vilunda. Var även med och tränade på easylinen eftersom det var så dåligt med folk. Sprinthopp kan nog bli en ny favorit, jäklar vad jobbigt det är!! Tack för tipset Rebecca Wallin ;) har ni inte testat måste ni göra det! Utgångsläge är detsamma som en sprinter (även händer i marken). Istället för att skjuta på kraften framåt för man kraften uppåt, vilket resulterar i ett hopp. Sträva efter att varje hopp ska vara så explosivt och högt som möjligt. 3-2-1- GO!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0