Norrpan

Spenderade som sagt helgen med träningsläger i Köpenhamn där Kenta mori var gästinstruktör. Träningen bestod av en del kombinationsövningar, finter, balans, stretch och mycket sparring :) en röd tråd genom hela seminariet var tyngdpunkt och balans. Man blir påmind om att man står som en stork när man ser japanernas rörelsemönster och otroligt låga tyngdpunkt ;p
Jag var osäker på om det var smart att åka på lägret eftersom jag inte var helt frisk när jag under fredagen satte mig på flyget. Ville dock så gärna detta så jag bestämde mig för att åka och gjorde en deal med nig själv att jag inte skulle ösa på 100% utan hitta egna pauser och lyssna på kroppen. Trots att det var lite snorigt gick det helt klart över förväntan och när jag kom hem på söndagen var jag frisk!! :) blir så glad när kroppen svarar positivt på träningen! 

Tack till sensei Mathias, Faddy Allan och alla andra som bidrog till ett riktigt bra läger ! 



Efter att ha landat på Arlanda tog jag tåget direkt till Norrköping. Har praktik här den här veckan och har än så länge varit med på mängdbrott, trafiken och ungdomsgruppen. I helgen är jag schemalagd på 2 nattpass tillsammans med igv, spännande! :)



Igår fyllde Rebecca år!! Firade genom sleepover, hotellfrukost och träning :) vill bara säga att du är världens bästa syster och jag är otroligt tacksam för att du alltid finns där ❤️ 
Puss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0