Förbereder mig inför tenta

Fortfarande glad och nöjd över måndagens sparringpass. Kombinationer på småmitsar och mycket sparring, precis vad jag behövde 👍 avslutade med "circle of death". Roligt, tungt och bra sätt att träna olika taktiker, tekniker och tempoväxlingar i en "vanlig matchrond" dvs 3 min. 


Den här bilden sammanfattar gårdagen. Åkte till skolan vid 7.30 och var hemma 21.. Vanliga lektioner och ett par timmars tentaplugg på det. Dagens upplägg kommer tyvärr se liknande ut. Tur man kan köra en "paus" på hinderbanan ;) 

Kommentarer
Postat av: Anna

När är tentan? Lycka till i varje fall!

Vad ska du göra i sommar förresten? Är du hemma i juli? Hell Run i Mantorp kanske kan vara nåt. På tal om hinderbana...;)

2014-04-16 @ 11:26:19
Postat av: Cissi

Tack Anna! Tentan var idag och kändes faktiskt ganska bra :) kommer jobba en del på badet hemma i Mjölby i sommar :) vad är hell run för något??!

2014-04-17 @ 22:55:10
Postat av: Anna

Gött, kul att det går bra. Aldrig tvivlat iofs. :)

Vad roligt! Kanske vi hinner ses lite, och t o m träna lite ihop i sommar! :) Hell Run går av stapeln i Mantorp, 10 km, 40 specialdesignade hinder. Fast du ska nog inte springa in i dem...;)
www.hellrun.se

2014-04-18 @ 00:04:56
Postat av: Cissi

Åhh, tack så mycket :)
Absolut, hoppas vi hinner träna en hel del tillsammans i dojon under sommaren :)
Hellrun lät ju superkul och asjobbigt!! Är dock inte säker på att jag är hemma det datumet. Ska du vara med??

2014-04-18 @ 11:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0