UPDATE

Update om tävlingen. 
 

När nätet sviker får vi använda oss av våra resurser, därför får jag äran ( ordern) att göra ett inlägg. Invägning & läkarkontroll igår kväll( fredag) gick som det skulle. Lottning imorse vilket resulterande i dessa matcher; 
 
johanna ( Sverige) - Anastasia ( kroatien)
 
dina ( )- lidia ( Ungern) 
 
cissi kommer möta de två vinnande i båda matcherna. Hon kommer alltså gå 2 matcher i vilket fall. Som ni ser är det endast 5 tjejer i klassen.  Tävlingen startar 13:00. Kommer med mer nfo kommer så fort jag får något dela med mig av!
 
Nu håller vi alla tummar & tår! 
GO HARD OR GO HOME. 
 
 
 
/ Rebecca 

Kommentarer
Postat av: MD

Håller alla tummar. Fan vad jag vill att hon lyckas!

2013-10-12 @ 16:24:28
Postat av: Cissi

Tack så jättemycket för stödet! Är inte riktigt där jag vill vara än, men jag hoppas att de sista pusselbitarna kommer på plats snart.

2013-10-14 @ 16:23:51
Postat av: MD

Bra jobbat!
Vägen är ibland viktigare än målet.

/MD

2013-10-18 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0