Tävling

Wifi har som sagt inte fungerat på hotellet så det har blivit väldigt dåligt med uppdateringar.
Kan berätta att jag gick min första match mot Johanna. Kändes ganska bra och jag orkade lägga i en extra växel när det behövdes. Vann på domslut efter första ronden. Min andra match var mot lidia som jag tidigare mött för ett par år sedan på u22. Lidia har väldigt bra slag och tycker om att ligga nära. Jag fick inte alls till matchen utan hängde med i hennes tempo och gav henne alldeles för mycket utrymme för sin fight vilket gjorde att jag förlorade efter första ronden.. Pga av att jag var framlottad blev jag ändå 2:a på den prestationen! Johanna och dina kom delad 3:a. Simon förlorade sin första match efter alla förlängningar på ett domslut som jag inte tyckte var rättvist. Rasmus vann som första match och förlorade även han sin andra match på domslut som var något annorlunda.

Väldigt bra och välorganiserad tävling!! Har haft en grymt kul helg och ska snart med planet mot Köpenhamn! :)
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0