Sleepover med tjejerna!! ❤

Är väldigt mycket i skolan just nu, fullt med seminarier och två hemtentor på det! Hade velat träna ikväll, men det får bli plugg istället.. Har precis varit på en behandling hos kiropraktorn. Fortfarande svårt att säga om det ger några resultat. Ska se till att bli duktigare på att göra övningarna jag fått, ge det lite tid och sedan får vi se om det blir bättre.

Igår åkte jag och några tjejer i klassen hem till Emma och hade myskväll! Åt tacos och hade sleepover :) jag tog även med exor ut på en löptur. Han var ju den bästa löpkompisen jag någonsin haft!!! Sänkte mig med 1/2 min/km! Körde ett dragbälte runt midjan och sedan sprang vi på, funkade hur bra som helt :) får garanterat bli fler gånger!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0