Mot Kroatien i coolaste tröjan!! ;)

Har varit fullt upp i skolan sista dagarna så jag har fått hålla tankarna på helt andra saker än Kroatien. Nu är det dock dax att ställa om!! Påväg mot Arlanda för att flyga till Köpenhamn och sedan vidare till Zagreb.

Känslan och uppladdningen för denna tävlingen har varit väldigt lugn på så sätt att jag mestadels tränat på som vanligt och inte direkt gjort själva tävlingen till någon stor grej. Formen känns helt okej, inte på topp men det hade jag inte heller förväntat mig att den skulle vara. Detta är min första tävling på säsongen så det blir mer ett kvitto på vart jag ligger just nu och vad jag behöver jobba på för att sedan kunna toppa formen till november. Mitt mål under denna tävlingen är att jag ska jobba mer bestämt och aggressivt, dvs satsa mer på specifika tekniker.

Fick hem ett paket igår kväll och undrade seriöst om jag fått någon annans grejer eftersom jag inte beställt något. Öppnar det och ser världens coolaste tröja!!!!! Då har Rebecca suttit och specialbeställt en rosa hoodtröja med träningscitat som jag brukar använda! Är det ens möjligt att vara så gullig??! Blir ju helt rörd! Sitter nu iklädd rosa och kommer garanterat ha tävlingen snyggaste tröja! ;) tack syster <3


Kommentarer
Postat av: Alexander Mammoo

Jag tyckte att jag kände igen dig vid Karlberg för drygt 40 min sedan, men vågade inte riktigt hälsa :) Lycka till i Kroatien

2013-10-11 @ 07:12:24
Postat av: MD

Stort lycka till!
Bästa hälsningar
/MD
Ps. kör över dem Ds.

2013-10-11 @ 18:32:18
Postat av: Anna

Becca är en rätt awesome syster! :)

Du är rätt awesome du med, lycka till i Kroatien, håller tummarna!

2013-10-11 @ 19:45:34
Postat av: Cissi

Haha men då var det ju säkert jag!! Du får hälsa nästa gång ;p
Tack så mycket allihopa! :)

2013-10-14 @ 16:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0