Kvalitetstid med syster yster ❤

Haft en så himla mysig dag! :) startade med en stor lördagsfrukost tillsammans med min favoritsyster. Åkte sedan till Djurgården och gick på Skansen. Kollade på massa djur, fick smaka nybakat bröd i varenda hus vi gick in i, åt brända mandlar och strosade runt i höstvädret. Tog en tur och lunchade i hötorgshallen (supergod husmanskost). Sparringträning och var sedan ute och käkade med Frida och några andra föredetta kollegor från mallis medans min finare hälft var bjuden på gala på Berns. Hoppas du får en bra kväll! :)

Tyvärr åt jag alldeles för nära träningen så jag mådde riktigt illa under hela passet. Detta gjorde att det var svårt att fokusera under sparringen. Avslutade med en bra intervallövning där vi jobbade mits i ca 15 sek, sprang till säcken, jobbade tunga slag på säck ca 10 sek osv. Jobbigt som tusan, men riktigt bra för att träna på tempoväxling. För min del var detta garanterat inte det bästa passet jag gjort, får kompensera för det nästa gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0