Besök hos kiropraktorn

Var hos kiropraktorn idag för första gången i mitt liv. Är riktigt stel i axlarna och mellan skulderbladen och det blir bara värre och värre.. Såg ett anslag på skolan om att vi hade ett samarbete med kiropraktorhögskolan och tänkte att jag skulle ge det en chans. Idag gjorde dom någon form av "hälsokontroll" av mig samt en lättare behandling. Fick med mig 3 övningar jag ska försöka göra hemma och ska sedan komma på återbesök nästa onsdag. Får se om det ger några resultat.

Precis avklarat ett sparringpass. Kändes bra idag :) svårt att få in höften ordentligt i mawashigerin, men annars så! Försöker börja tagga till inför helgen, är man seg kan man ju behöva påminna sig själv om att det faktiskt är tävling om ett par dagar!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0