4 dagar kvar ..

Dagens träning blev ett par ronder på säck + lite cirkelträning i skolan. Kändes helt okej :) inte jättehårt, men lagom för att röra lite på sig och få upp puls.

Annars har jag varit ovanligt rörig idag!! Slarvade bort min vattenflaska någonstans i skolan, glömde hela väskan med bl.a plånbok och grejer i ett klassrum så jag fick springa tillbaka och leta när vi slutat, klarar inte av att få ihop orden till meningar (varken på radiolektionen eller under passen på jobbet) och så satte jag mig precis på fel tåg tillbaka mot Uppsala.. Ibland orkar jag verkligen inte med mig själv! Ska försöka ta mig hem och gå och lägga mig så fort som möjligt innan något dramatiskt händer :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0