British Open !

Kort rapport från England. Jag vann första matchen mot en grekiska. Kändes bra, hade övertaget hela tiden. Nära att plocka wasari, men vann på domslut efter första ronden. Gick andra matchen mot en ryska. Vann på domslut efter en förlängning, taktiken fungerade bra :) gick kvartsfinalen mot Emma markwell (England). Jämn match. Hon satte dock en bra offerspark i huvudet på mig så jag gick ner.. Snurrigt, men ställde mig snabbt upp vilket gjorde att hon inte fick något poäng. Hon vann på domslut efter förlängning (borde eventuellt varit en förlängning till när jag såg matchen i efterhand). Är nöjd med insatsen ändå! 3:e plats! :)

Nu ska vi iväg på sayonaraparty!! Ni får en bättre update imorgon :)
Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0