The hard way !

Kvällens sparringträning är avklarad! Blev en hel del korta matcher, både styrd och fri sparring. Även kombinationer 2 & 2 och avslut med matchintervaller på kravallskölden !! Kul men riktigt jobbigt! :) målet under kvällens sparring blev att jobba mer lowkicks och satsa på mycket vänstertekniker mot kropp. Fungerade rätt bra :) var dock halvdöd lagom till mitsjobbet, fanns liksom ingen energi eller tryck kvar i teknikerna .. Ibland tar man helt enkelt bara slut !
Har bestämt att jag ska vara lite mer strikt med träningen och maten nu fram till em! Vill känna mig i så bra form som möjligt till dess, och för att jag ska nå dit lär jag få jobba riktigt hårt!! Finns inga genvägar !

Ungefär den här känslan hade jag ikväll ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0