Svettigt värre ;)

Jag skulle faktiskt vilja påstå att resande borde kunna räknas som ett träningspass! Jag upplever det iallafall ofta som det ;p det är en hel del bärande på tunga vikter/väskor, för att inte tala om hur många marklyft man gör med dessa ! Intervaller eftersom man både går och väldigt ofta tvingas springa!! Det är ofta även ruscher i trappor och rulltrappor! Man får ju också träna på mental stresshantering eftersom man i stort sett alltid får stresspåslag oavsett hur god tid man startar i.. Kan iallafall garantera att jag är lite lagom svettig efter ett sånt här lopp!!

Det är iallafall strålande sol ute vilket gör att allt känns lite lättare! Sätter mig på bussen mot Mjölby och pluggar lite straffrätt då ;p yeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0