Stukad :(

Och så var det dax igen.. Orkar inte med mina jävla fotleder!! Skulle köra ett par intervaller på hinderbanan idag i skolan och lyckades såklart stuka foten :( jag har ju stukat vänster foten många gånger nu så ledbandet är antagligen ganska uttöjt.. Några av mina duktiga klasskamrater var iallafall väldigt snabbt på plats och hjälpte mig att linda och sätta foten i högläge. Viktigt att man gör något de första minuterna!

Så just nu känner jag mig jäkligt deppig :( blir så ledsen att det aldrig bara kan få rulla på.. Begär inte några superuppladdningar, men det hade ju varit trevlig om man fick vara frisk och hel ! Dålig tajming är vad det är, och vad det brukar vara ..
Dessutom blir jag kallad för sjörövare Cissi här hemma nu när jag går runt och haltar, vet inte om jag ska skratta eller gråta :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0