Stafett!

Känt mig lite seg och trött de sista dagarna.. Körde bara ett kort gympass igår, vilket kändes rätt okej!
Idag har vi haft stafett i skolan och springälskare som jag är lyckades jag självklart bli en del av laget ;) var faktiskt kul ändå!! Hela skolan var med så det var totalt 25 stycken lag. Fanns olika distanser man kunde springa och jag körde 800 m. Löpningen kändes rätt bra, hade dock inte så mycket till extraväxel att lägga in i slutet. Klassen, som för övrigt hade snyggaste tröjorna, slutade totalt 7:a! Helt godkänt tycker jag!! :) avslutade med brännboll och korvgrillning ;)

Pga att jag inte känner mig så pigg blir det vila resten av dagen och istället fokus på straffrätt! Ska bli så skönt när den här tentan är över !
Puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0