Klarblå himmel :)

Klarblå himmel och strålande som i stockholm idag!!! :) haft sovmorgon så jag startade även denna morgon med en joggtur och backintervaller! Tydligen var jag inte ensam om att springa denna morgon. Även dagiset i närheten hade någon form av springtävling! När jag körde mina backintervaller i skogsdungen hade jag från början en liten publik med några enstaka barn. Men eftersom jag måste ha varit grymt underhållande stog det en hel drös med ungar och tittade i slutet! Fascinerande det här med flåsiga tjejer i backar ;) haha

Hann inta solposition en liten stund också. Så himla skönt!! Hade varit trevligt om dessa solstunder fick vara lite längre ibland bara ;)
Mot skolan för självskydd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0